چاوره ش

" بهترین شعرها، متون ادبی و ترانه ها از نوسیندگان ایرانی و غیر ایرانی "

چاوره ش

" بهترین شعرها، متون ادبی و ترانه ها از نوسیندگان ایرانی و غیر ایرانی "

چاوره ش

چشم هاى سیاه تو
خاورمیانه ى دوم است؛
یک دنیا براى تصرفش
نقشه مى کشند
و من ...
سرباز بى چاره اى که
در مرز پلک هاى تو
جان مى دهم

طبقه بندی موضوعی

من مالِ بی اعتنایی نیستم

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۰۳ ق.ظ

 

 

من مالِ بی اعتنایی نیستم 
اینکه بی محلی کنی نزدیک نمیشوم ! خودت هم میدانی چقدر میخواهمت اما فکر نکن با سردی کردن من شیفته تر میشوم! 
من صبورم درست، اما آنقدر کشش ندارم که زیر هر رفتاری از تو تاب بیاورم! 
این که شنیدی با کم محلی جذبت میشوند همیشه درست نیست، این مصداقِ آدمهای عاشقی مثل من نیست 
تو هرچقدر دوستت دارم را در چشمانت مخفی کنی من بیشتر نا امید میشوم ...
کمتر دلم هوای چشمانت را میکند که نگاهشان کند ...
تو اگر لبخند هایت را از من دریغ کنی 
مطمئن باش دیگر دیوانگی نمیکنم که برایم بخندی ! 
اگر دوستم داری صادقانه به زبان بیاور 
باور کن من اینگونه روزی
هزار بار بیشتر سمتت می آیم ! 
اما اینکه دور شوی تا عاشق تر شوم نه ‌!
من مالِ این بازی های مسخره نیستم این طرز فکر فقط منی را که دوستت دارد از (تــو) میگیرد !

"زهرا مصلح"

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۶/۳۱
  • ۸۲۱ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی