چاوره ش

" بهترین شعرها، متون ادبی و ترانه ها از نوسیندگان ایرانی و غیر ایرانی "

چاوره ش

" بهترین شعرها، متون ادبی و ترانه ها از نوسیندگان ایرانی و غیر ایرانی "

چاوره ش

چشم هاى سیاه تو
خاورمیانه ى دوم است؛
یک دنیا براى تصرفش
نقشه مى کشند
و من ...
سرباز بى چاره اى که
در مرز پلک هاى تو
جان مى دهم

طبقه بندی موضوعی

رابطه ی پدر-فرزندی

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۴۹ ب.ظ


رابطه ی پدر-فرزندی از آن دست رابطه هایی نیست که صرفا بخاطر یک اسم تو شناسنامه یا نصف کروموزوم های وجودت باشد.
رابطه ی پدر -فرزندی آن جایی شکل می گیرد که زمان زیادی را صرف می کند تا بهترین عکس های نوزادیت را بگیرد یا عصرها بعد از سرکار تمام وقتش را به هل دادن تاب تو بگذراند . 
رابطه مال زمانی است که چیزهایی تو که دوست داری میخرد و هر بازی که تو بگویی می کند و هیچ وقت غر نمی زند .اعتراض نمی کند. نمی گوید پس من چی ؟ رابطه پدر -فرزندی از آن دست رابطه هایی است که حرفهای احساسی توی کارش نیست .
نمی گوید دوستت دارم ،تعریف الکی نمی کند . می گذارد درست لحظه ای که فکرش را نمی کنی، در چشم هایت می گوید: من کنارت هستم بابا ! بی آنکه حرفی بزند .

" مانا گودرزی"

پ.ن:
 ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و روزپدر گرامی باد

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۱/۲۱
  • ۲۵۴ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی