چاوره ش

" بهترین شعرها، متون ادبی و ترانه ها از نوسیندگان ایرانی و غیر ایرانی "

چاوره ش

" بهترین شعرها، متون ادبی و ترانه ها از نوسیندگان ایرانی و غیر ایرانی "

چاوره ش

چشم هاى سیاه تو
خاورمیانه ى دوم است؛
یک دنیا براى تصرفش
نقشه مى کشند
و من ...
سرباز بى چاره اى که
در مرز پلک هاى تو
جان مى دهم

طبقه بندی موضوعی

شهر دوچشمان تو

چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۴۰ ب.ظ

 

چشم ، مخصوص تماشاست اگر بگذارند

و تماشای تو زیباست اگر بگذارند

 

سند عقل ، مشاعی ست ، همه می‌دانند

عشق امّا فقط از ماست اگر بگذارند

 

وقتی اظهار نظر کرد دلم ، فهمیدم

عشق هم صاحب فتواست ، اگر بگذارند

 

روستازاده‌ام و سبزتر از برگ درخت

سینه‌ام وسعت صحراست اگر بگذارند

 

دل دُرنایی من ! این‌همه بیهوده مگرد

خانه دوست همین‌جاست اگر بگذارند

 

غضب‌آلوده نگاهم مکنید ای مردم !

دل من مال شماهاست اگر بگذارند ...

 

 

"محمود اکرامی"

 

پ.ن:

خبرت هست که در شهر دوچشمان تو من مسکونم

اندکی پلک نزن،اخم مکن،حال دلم ویران است.

 

"احمد کاشفی"

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۰/۱۵
  • ۱۳۷ نمایش

چشم های تو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی