چاوره ش

" بهترین شعرها، متون ادبی و ترانه ها از نوسیندگان ایرانی و غیر ایرانی "

چاوره ش

" بهترین شعرها، متون ادبی و ترانه ها از نوسیندگان ایرانی و غیر ایرانی "

چاوره ش

چشم هاى سیاه تو
خاورمیانه ى دوم است؛
یک دنیا براى تصرفش
نقشه مى کشند
و من ...
سرباز بى چاره اى که
در مرز پلک هاى تو
جان مى دهم

طبقه بندی موضوعی

دو چشمان تو چنگیز و دل من نیز نیشابور

دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۵۱ ب.ظ

 

کنار چای تلخم شعر با طنبور می چسبد

 

 

هوا سرد است و یک سیگار هم بد جور می چسبد

پلنگت خیره می گردد به سمتت ماه من هرشب

 

 

تماشایت از این منظر چقدر از دور می چسبد .

 

 

گل پیراهنت زنبور ها را عاشقت کرده است

 

 

و بی خود نیست بر لبهای تو زنبور می چسبد .

 

 

نه چشمم شور بازار و نه دل شوری دگر دارد

 

 

بگو آخر به من هم وصلۀ ناجور می چسبد؟ .

 

 

دو چشمان تو چنگیز و دل من نیز نیشابور

 

 

نگو یک حملۀ دیگر به نیشابور می چسبد .

 

 

بریز از سم خود ای مار در این خوشۀ انگور

 

 

تعارف کن مرا، امشب فقط انگور می چسبد

 

 

 

"سید حکیم بینش"

 

پ.ن:

کاری که نگاه تو شبی با دل ما کرد

 

 

 

با خلق نکرده است، نه چنگیز، نه تاتار

 

"رویا باقری"

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۸/۲۴
  • ۴۵۱ نمایش

نگاه تو

چشم های تو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی