چاوره ش

" بهترین شعرها، متون ادبی و ترانه ها از نوسیندگان ایرانی و غیر ایرانی "

چاوره ش

" بهترین شعرها، متون ادبی و ترانه ها از نوسیندگان ایرانی و غیر ایرانی "

چاوره ش

چشم هاى سیاه تو
خاورمیانه ى دوم است؛
یک دنیا براى تصرفش
نقشه مى کشند
و من ...
سرباز بى چاره اى که
در مرز پلک هاى تو
جان مى دهم

طبقه بندی موضوعی

دیگر نه خوبیم و نه بد

جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۰۲ ب.ظ

 

 

 

 

روزی آدمِ بدِ وجودمان
خسته و درمانده
چمدان را می بندد و می رود ...
آبی هم از چشمانمان بدرقه ی راهش نمی کنیم
نباید که برگردد ...
ناگهان به خود میآییم و
می بینیم
تمامِ باورها و احساساتمان را داخلِ چمدان کرده و
با خود برده ...
دیگر نه خوبیم و نه بد
یک آدمِ خنثی و بی تفاوت ...
کاش زودتر خودمان راهی اش می کردیم ...

 

 

" مونا محمدی"

 

پ.ن1:

احساس می‌کنم یه‌ جای زندگیم راه رو غلط رفتم 

ولی اینقدر جلو رفتم که دیگه انرژی برای برگشت ندارم. 

خواهش می‌کنم این یادت بمونه مارتین، اگه فهمیدی مسیر رو اشتباه رفتی 

هیچ وقت برای برگشت دیر نیست. 

حتی اگه برگشتن ده سال هم طول بکشه باید برگردی. 

نگو راه برگشت طولانی و تاریکه. 

نترس از این که هیچی به دست نیاری.

 

"استیو تولتز"

 

پ.ن2:

من زندگیم را

برای کس دیگری

زندگی کردم

که نمیدانم کیست...

 

"بیژن نجدی"

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۸/۲۶
  • ۲۷۹ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی