چاوره ش

" بهترین شعرها، متون ادبی و ترانه ها از نوسیندگان ایرانی و غیر ایرانی "

چاوره ش

" بهترین شعرها، متون ادبی و ترانه ها از نوسیندگان ایرانی و غیر ایرانی "

چاوره ش

چشم هاى سیاه تو
خاورمیانه ى دوم است؛
یک دنیا براى تصرفش
نقشه مى کشند
و من ...
سرباز بى چاره اى که
در مرز پلک هاى تو
جان مى دهم

طبقه بندی موضوعی

سکوتی همانند، سکوت صفحات سفید.

شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۱۵ ب.ظ

  • اما تا پایان عمر باید از کلام استفاده کنیم، مجبوریم.

  •  من دلم می خواهد از این کلام اجباری خلاص شوم. 

  • دلم می خواهد زنده بمانم اما سکوت کنم. 

  • سکوت محبوب قلب من است.
    سکوتی همانند، سکوت صفحات سفید.


  • "کریستین بوبن"

پ.ن:
    • زنی که حالش با یک کتاب،
      یک شعر، یک ترانه، یا فنجانی قهوه بهتر می شود

    •  را هیچ کس نمی تواند شکست دهد . . .

    • " جبران خلیل جبران " 
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۲/۰۲
  • ۲۱۵ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی