چاوره ش

" بهترین شعرها، متون ادبی و ترانه ها از نوسیندگان ایرانی و غیر ایرانی "

چاوره ش

" بهترین شعرها، متون ادبی و ترانه ها از نوسیندگان ایرانی و غیر ایرانی "

چاوره ش

چشم هاى سیاه تو
خاورمیانه ى دوم است؛
یک دنیا براى تصرفش
نقشه مى کشند
و من ...
سرباز بى چاره اى که
در مرز پلک هاى تو
جان مى دهم

طبقه بندی موضوعی

دلتنگی هایم را میان شمعدانی ها قلمه زدم

شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۱۲ ب.ظ


دلتنگی هایم را 

میان شمعدانی  ها  قلمه زدم 

پای بهار به حیاط خانه باز شده !

و بهار 

از میان شیشه های شسته شده 

گلهای قالی را به وجد آورده ...

و بهار 

درون خانه  می رقصد 

و دست می کشد به روی اتاق هایی 

که رنگ دلتنگی های مرا گرفته !

و لانه می کند 

درون سبزه های هفت سین 

که سرخوشانه

قد می کشند 

در انتظار گره های من !

و بهار 

میان انباری خانه 

خاطرات خاک خورده ی مرا 

تداعی می کند ...

و بهار 

بی اعتنا به حجم دلتنگی های من !

دل شمعدانی ها را با خود برده 

و بهار 

نگاه می کند 

مهربانانه 

به آفتاب سرد زمستان

 که لجوجانه 

به تن حیاط خانه چسبیده ...

و بهار می خندد 

به من 

به پیچک تنهایی تو !

که دلش 

در پاییز جامانده ....


"تابان رضازاده"


پ.ن:

من را

شمعدانی ای بدان

در گلدانی کوچک

که بیشتر از آب و آفتاب

به تو نیاز دارد !

 

"عباس حسین نژاد"

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۲/۲۸
  • ۱۲۰۴ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی