چاوره ش

" بهترین شعرها، متون ادبی و ترانه ها از نوسیندگان ایرانی و غیر ایرانی "

چاوره ش

" بهترین شعرها، متون ادبی و ترانه ها از نوسیندگان ایرانی و غیر ایرانی "

چاوره ش

چشم هاى سیاه تو
خاورمیانه ى دوم است؛
یک دنیا براى تصرفش
نقشه مى کشند
و من ...
سرباز بى چاره اى که
در مرز پلک هاى تو
جان مى دهم

طبقه بندی موضوعی

ترنج خاتون تو زیبایی مثل یک تابلوی نقاشی که

جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴ ق.ظ


راستی ترنج خاتون
تو زیبایی
مثل یک تابلوی نقاشی که همه ی جزییاتش درست سر جایش قرار گرفته باشد؛
موهایت درست جاییست که انگشتهایم را در خود گم کند
پیشا نی ات جایی ست که لبهایم برسد به بوسیدنش
چشمهایت جایی که فقط مرا ببیند!
ترنج جان...
گونه ات جایی که با دوستت دارمم سرخ
و لبهایت جایی ست که بتواند مرا بخواند،
مو به مو
خط به خط!
دستهایت را درست جایی گذاشته اند که دستم را بگیرد
و پاهایت با قدم هایم هماهنگ است انگار!
تو...
زیبایی،زیبا!
تو مجموعه ای از جزییاتی که کنار هم به من ختم میشوی!
به عشق!
تو یک تابلوی عاشقانه ای که من به نقاشش حسادت میکنم!
راستی راستی؛
خدا به چه فکر میکرد تو را کشید؟
من که به خدا فکر میکنم میشود تو!
میشود این که میخوانی؛
یک دوستت دارم بی وقفه!

"حامد نیازی"

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۲/۲۰
  • ۵۲۰ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی