چاوره ش

" بهترین شعرها، متون ادبی و ترانه ها از نوسیندگان ایرانی و غیر ایرانی "

چاوره ش

" بهترین شعرها، متون ادبی و ترانه ها از نوسیندگان ایرانی و غیر ایرانی "

چاوره ش

چشم هاى سیاه تو
خاورمیانه ى دوم است؛
یک دنیا براى تصرفش
نقشه مى کشند
و من ...
سرباز بى چاره اى که
در مرز پلک هاى تو
جان مى دهم

طبقه بندی موضوعی

_چی گوش میدی؟

دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۴۲ ب.ظ

  • _چی گوش میدی؟


  • _ها؟

    _درار اونو از گوشِت

    _چی میگی؟

    _چی گوش میدی؟

    _نمیدونم...این آهنگه هست...میگه تو خیلی دوری...خیلی دوری

    _منکه دور نیستم که...همینجام

    _نه...من نمیگم که...آهنگه میگه تو خیلی دوری

    _خب آدرسو بده بگو بیاد ببینمش...یا آدرسشو بگیر من برم پیشش...چه میدونم

    _مگه هرکی آدرس هرکیو داشته باشه بهش سر میزنه؟

    _میزنه دیگه...نمیزنه؟

    _پارسال یادته گفتی از این خونه بلند شیم گفتم نه بمونیم... _آره یادمه...گفتی اجارش با من...چی شده میخوای بزنی زیرش؟ من نمیدما

    _نه..گوش کن...گفتم بمونیم چون آدرسمو داره...شاید بیاد حداقل بهم سر بزنه...ببینه زندم...مُردَم

    _اومد؟

    _نه دیگه...نیومد...همین دیگه...اشتباست حرفت... آدرسمو داره ولی نمیاد

    _خب شاید روزا که ما نیستیم میاد بهت سر بزنه...میبینه نیستیم...میره

    _نوچ...نمیاد

    _از کجا معلوم؟

    _من هر شب که میام خونه یه تیکه چسب شیشه ای میزنم رو زنگ بعد میکَنَم...هیچ اثر انگشتی رو زنگ نیست!

    _هیچی؟؟ _هیچی... _یعنی هیشکی زنگِ خونه مارو نمیزنه؟

    _حتمن نمیزنه دیگه

    _خب تو چرا نمیری بهش سر بزنی؟

    _عوض شده...تلفن،آدرس...خودش

    _رفتی سر بزنی ؟

    _اره بابا...هر هفته میرم اونجا

    _دیگه چرا هر هفته؟

    _جاش یه پیرمرد پیرزن اومدن...اونام فقط رو زنگشون اثر انگشت من هست

    _هفته بعد منم ببر...میخوام دوتا اثر انگشت رو زنگشون بیفته

    _باشه...ایستگاه آخره...باید پیاده شیم

    _اون آقارم بیدار کن 
    _ولش کن...دیدمش قبلا، تواتوبوس میخوابه میمونه شبا

    _نه بابا؟...اینکه دیگه هیچ آدرسی نداره

    _از یه جایی به بعد آدم دیگه نه حوصله داره کسی بهش سر بزنه نه حوصله داره سر بزنه به کسی... _آدما چجوری انقدر تنها میشن ؟

    _به مرور

    _راست میگی...به مرور...حس میکنم این به مرورو یه جا شنیدم قبلا...خعلی آشناس...کجا شنیدم اینو؟

    _ول کن حالا...پیاده شو الان میبنده درو... 


  • "علی سلطانی"
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۱/۱۸
  • ۲۰۱ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی