چاوره ش

" بهترین شعرها، متون ادبی و ترانه ها از نوسیندگان ایرانی و غیر ایرانی "

چاوره ش

" بهترین شعرها، متون ادبی و ترانه ها از نوسیندگان ایرانی و غیر ایرانی "

چاوره ش

چشم هاى سیاه تو
خاورمیانه ى دوم است؛
یک دنیا براى تصرفش
نقشه مى کشند
و من ...
سرباز بى چاره اى که
در مرز پلک هاى تو
جان مى دهم

طبقه بندی موضوعی

وای به حالت

دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۰۵ ب.ظ


احساس مرا کم بکنی ، وای به حالت

مو یکسره در هم بکنی ، وای به حالت

آشفتگی ِ موی تو محراب نگاهم

یک لحظه منظم بکنی ، وای به حالت

در کوچه ی چشمان تو مشغول قیامم

با سجده مرا خم بکنی ، وای به حالت

یک قافله احساس خدایی به تو دارد

فتوای جهنم بکنی ، وای به حالت

چشمان سیاه حجر الاسودی ات را

هی عرضه به عالم بکنی ، وای به حالت

بی جنبه ترین آدم این قافله هستم

با وسوسه نازم بکنی ، وای به حالت

هر کس که از این کوچه ی دیوانه بیاید

با پنجره محرم بکنی ، وای به حالت

کی گفته که محتاج کمی قافیه هستم

این قافیه را « غم » بکنی ، وای به حالت

اطراف دلم حس جدیدی به تو دارم

احساس مرا کم بکنی ، وای به حالت


"سعیدحاجتمند"

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۸/۲۴
  • ۳۵۴ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی